Laagseizoen.. - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marloes Altena - WaarBenJij.nu Laagseizoen.. - Reisverslag uit Cannes, Frankrijk van Marloes Altena - WaarBenJij.nu

Laagseizoen..

Door: marloesincannes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

03 November 2010 | Frankrijk, Cannes

Salut!

Vous allez bien? Met mij gaat het hier nogsteeds prima!
Zoals ik in m'n vorige berichtje had geschreven is mama op bezoek geweest!! Dat was echt heel erg fijn en gezellig. Mama had mazzel want ze hoopte dat het nog een beetje mooi weer zou zijn als ze hier was en wel ja! dat was het! Het was boven de 20 graden, konden nog lekker op het strand lunchen en liggen zonnen..
Nu is dat helaas andere koek na 3 dagen achterelkaar non stop regen te hebben gehad met lekkage in m'n appartement door de vele regen.. hihi :D

Voor de rest is nu duidelijk te merken dat hier het laag seizoen begonnen is.. Wat ONTZETTEND saai op het werk zeg.. Gaaaaaap..... :(
Per dag zijn er ongeveer 12 van de 94 kamers bezet.. Gaat misschien 10 keer de telefoon per shift en heb ik 3 check out en 2 check in zo ongeveer.. Normaliter hebben we altijd wel wat achterstallig papierwerk liggen, maar aangezien het nu al de 3e week is dat het zo rustig is, is er dan ook daadwerkelijk NIETS meer te doen..
Vanaf het weekend wordt het gelukkig wat beter door een congres waardoor we op 1 dag 83 check in hebben en 76 check out 2 dagen daarna.. En Guess what.. Ja ik mag dan werken, fijn! Drukte op de zaak..

Daarnaast ben ik afgelopen weekend met Aurélie (First reception) naar Nice geweest! We hadden mazzel toen was het nog mooi weer en droog.. We hebben een beetje rondgewandeld en gekeken in Nice en zijn 's avonds naar St Laurent du Var geweest om samen met een ander collegatje Diana en vrienden van haar naar een concert van een vriend van dr te kijken! Was erg gzellig! Maar once again super duur.. Wijntjes schenken ze vaak na 23.00uur in de kroeg niet meer dus dan wordt het een cocktail die vaak pas verkrijgbaar zijn vanaf 14euro per cocktail.. Hartstikke leuk.. Dus dat was 1 wijntje en een cocktail later en toen zijn we weer naar huis gereden. Erg leuke dag gehad..
De volgende 2 dagen dat ik vrij was ben ik met Ninon en Cleo een filmpje wezen kijken en hebben we pizza besteld aangezien het zo hard regende..

Een paar dagen terug heb ik ook te horen gekregen dat Papa langs komt!
Hij komt waarschijnlijk volgende week woensdag of donderdag! Gezellig!
Dan nog 2 weekenden ongeveer wachten en komt Mishka eindelijk! Kan ik ook ontzettend naar utikijken..
En zo vliegt de tijd toch eigenlijk wel weer voorbij aangezien ik in December even terug kom en dan daarna nog maar een maand werken!

Tot snel mensen..
Ciao kus

• 03 November 2010 - 13:56

Hannah:

O loes! ik kan niet wachten je even te knuffelen!

• 03 November 2010 - 16:00

Myrthe:

Loes! Kan het kloppen dat ik dat bord met coquilles herken, jammie!!
    Je krijgt bezoek genoeg, dus je mag niet klagen ;)
    We moeten echt mailen, genoeg te vertellen!
    Dikke zoen!

• 03 November 2010 - 16:26

Mam:

Ach wat hebben we het fijn gehad hè Marloes!
    Dikke knuffel..mam

• 06 November 2010 - 17:49

Gerty:

Lieve Marloes, hoop dat je een beetje kon genieten van je rust ! Heb je geen leuk boek mee? Alhoewel je waarschijnlijk niet kunt gaan zitten lezen achter de balie : ). Wij hadden herfstmarkt vandaag op school, druk en gezellig. Liefs Gerty

• 08 November 2010 - 18:10

GJ:

babe! leuk verhaaltje weer! hier gisteren 15-jarig-bestaans feestje gehad! nice! zet de foto's nog wel op facebook!

skypen snel! en zet eens wat pics online!!

xx

• 11 November 2010 - 03:40

Nicole Groot Zevert:

He Marloes!
    Heb even de tijd genomen om je verhalen te lezen, super leuk!
    En wat fijn dat er steeds mensen langskomen, daar word ik toch wel jaloers van!
    Hoe gaat de stage en het frans?
    Nog heel veel plezier en succes! En hopen op een goed cijfer voor het eerste verslag...

xx

• 30 November 2010 - 00:03

Sheila Klosters:

tjikkie!
    Ff volhouden nog he? kan niet wachten tot 11 dec!!
    en heb je zoooo vulle te vertellen... fokking niet normaal...
    gaat helemaal goed komen!
    see ya babe,.. miss you soooowh muts!!
    dikke kuss...

• 30 November 2010 - 00:04

Sheila Klosters:

BTW... ik heb ook alvast maar een waarbenjij.nu aangemaakt... gheghe... x